Daar gaan we weer ! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Pierre & Sandra Megens - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer ! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Pierre & Sandra Megens - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer !

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Pierre & Sandra

12 December 2008 | Nederland, Schaijk

Waar zijn wij ? Nu nog gewoon thuis maar morgen vertrekken we naar het zonnige Mexico. Na een jaar met vele ziekenhuis bezoekjes is Pierre weer helemaal gezond om op reis te gaan. Gisteren is hij nog op controle geweest bij de cardioloog in Oss en daar hoeft hij pas over een jaar terug te komen.

Mexico stond niet bovenaan ons verlanglijstje maar omdat we dit jaar pas laat konden boeken waren de goedkope vliegtickets naar Azie al verdwenen. Toch zijn de mensen die Mexico hebben bezocht super enthousiast en na het lezen van boeken en reisverslagen denken wij nu ook dat Mexico heel erg mooi zal zijn. We hebben een heel leuk Nederlands reisboek gekocht waar veel leuke wetenswaardigheden over Mexico in staan. Deze zal ik regelmatig in mijn verslagen gaan verwerken. De temperaturen in Mexico worden al weken in de gaten gehouden door Pierre, Mexico City ca. 20 graden en Cancun ca. 29 graden, dat staat ons beter aan dan temperaturen rond het vriespunt.
Morgen vertrekken we om 12.20 uur naar Los Angeles en zullen dan rond 05.30 uur (Mexicaanse tijd, 7 uur later) arriveren in Mexico City. Daar hebben we al een leuke hostal gevonden bij het Centrale Plein (Zócalo). Afgelopen week zag ik op televisie dat er op dit plein momenteel een grote ijsbaan is, waar de mensen aan het schaatsen waren in een T-shirt. We zullen het zondag zelf gaan bekijken. In Mexico City zullen we ongeveer 3 à 4 dagen blijven en dan gaan we met ons rugzakje verder en zien we wel wat het ons gaat brengen. We hebben er in ieder geval heel veel zin in en zullen volop gaan genieten.

Wij wensen jullie allemaal hele gezellige feestdagen onder de kerstboom toe. Bram wensen wij veel beterschap en de familie van Hoey veel sterkte toe, hou ons op de hoogte.

Hasta luego !

Liefs Pierre & Sandra

• 12 December 2008 - 15:18

Piërre En Janneke:

Hoi Piërre en Sandra,
    Super dat we weer op de hoogte worden gehouden.
    Heel veel plezier en we genieten met jullie mee!!!!

• 12 December 2008 - 15:59

Bianca, Mark & Boys:

Hoi wereldreizigers !

Nou, heerlijk hoor, het is jullie weer van harte gegund ! Ik ben blij dat Pierre er weer voor een jaartje tegen kan, hopelijk kunnen jullie nu allebei lekker gaan genieten !! Wij wensen jullie nogmaals een hele goede reis (geen stress..) en vergeet alles hier maar even !!
    Tot 17 januari !!

Liefs en groetjes,
    Mark, Bianca, Kevin en Shane

• 12 December 2008 - 16:01

Riet EnTiny....Texel:

Kei sgón dé gullie wer op vkansie gót.
    Tis wel gortsgruwelijk wijd weg. Mar stel oewen tomtom mar goed in dan komdur wel.
    ----
    Sandra en Pierre heel veel plezier in Mexico, goede reis en komt weer goed terug..We zullen de reis verslagen zeker volgen..

• 12 December 2008 - 17:16

Fam. Jeurissen:

Ook namens ons heel veel plezier daar in Mexico.

Geniet er van!

Groetjes,
    Marc, Danielle & Jurre

• 12 December 2008 - 18:26

Ton En Bianca:

Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Hasta pronto!!!

• 12 December 2008 - 18:38

Ron En Jeanne:

Hallo Sandra en Pierre,

Heel leuk om jullie weer te volgen. Maak er een onvergetelijke reis van.
    In het verre Mexico fijne feestdagen en een gezond en voorspoedig 2009.
    En een goede vlucht!

Liefs Ron en Jeanne

• 13 December 2008 - 11:39

Sil & Pas & Bram:

Hele fijne vakantie !!!
    Geniet ervan, maar dat zal ongetwijfelt lukken.
    Neem straks de zon maar mee als jullie weer turug naar huis komen.

Liefs van ons

• 14 December 2008 - 08:35

De Wolfkes:

Hoi San en Pierre,

Wij wensen jullie een hele goeie vakantie en wij wachten graag jullie reisverslagen af.

Reinier, Anke, Fenna en ?

• 14 December 2008 - 11:53

Nettie:

En na al die goeie wensen kan het natuurlijk niet meer mis: veel plezier daar in de zon. Ik ben net even naar een paar kerstmarkten/tuincentra geweest. Dat was voor mij al jàààren geleden en heel vreemd om nu eens de kerstsfeer mee te maken. Maar of ik daar blij mee ben? Ik zal vaak aan jullie denken!

• 14 December 2008 - 14:07

Roy En Olga:

Hee globetrotters,

We gaan jullie verslagen weer lezen. Hele fijne tijd samen!

• 15 December 2008 - 08:57

Toos V. Raak:

Dag lieve Sandra en Pierre

Hopelijk is de vlucht goed verlopen en zitten jullie al in 't zonnetje.
    Dit is nog maar het begin en met nog een hèèèle tijd voor de boeg.
    Ik wens jullie een fijne en mooie vakantie,(zonder mankementjes).
    Ik kijk uit naar jullie verhalen.

Groetjes Toos

• 18 December 2008 - 15:54