It's a baby girl - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pierre & Sandra Megens - WaarBenJij.nu It's a baby girl - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Pierre & Sandra Megens - WaarBenJij.nu

It's a baby girl

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Pierre & Sandra

19 December 2009 | Australië, Melbourne

Ons Sil is 17 december (voor ons 18 december) bevallen van een dochter en ze heet Bo. ’s Nachts kregen wij al een sms-je dat het niet meer lang zou duren en gisteren werden wij rond 10 uur gebeld door de trotse pappa en oma. Een meisje was voor mij een enorme verrassing want ik was er echt van overtuigd dat het een jongen zou worden. Met Silvie gaat het na omstandigheden goed en met lieve Bo ook. Ze ligt momenteel wel aan monitoren om haar hartje in de gaten te houden. We hadden nu graag een dagje in Nederland willen zijn om onze pasgeboren nichtje te bewonderen maar helaas moeten we nog 2 weekjes wachten. In ieder geval een heel erg leuk vooruitzicht als we terugkomen uit Australie.

Liefs van een trotse ome Pierre & tante Sandra

• 19 December 2009 - 09:26

Ton En Bianca:

Gefeliciteerd met jullie nichtje Bo!!!!!!!!!
    Geniet nog heerlijk van de komende twee weken en van het mooie vooruitzicht om Bo te mogen gaan zien.

Groetjes,

Bianca

• 19 December 2009 - 09:53

Fam. Jebbink :

Hoi tante Sandra en ome Pierre,

Van harte gefeliciteerd met jullie nichtje Bo ! Geweldig nieuws en inderdaad een leuke thuiskomst over twee weken !!! En grappig dat het toch een meisje geworden is...!

Liefs, Mark, Bianca, Kevin en Shane

• 19 December 2009 - 10:14

Ron En Jeanne:

Lieve Tante Sandra en Oom Pierre,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bo!
    Weer iemand om te verwennen.
    Wil je je zusje en je moeder ook feliciteren en natuurlijk de trotse Pappa.

liefs Ron en Jeanne

• 19 December 2009 - 11:44

Marja:

Hey oom en tante,
    Proficiat met jullie nieuwe nichtje!!!

groetjes marja

• 19 December 2009 - 12:52

Marja:

Van harte gefeliciteerd!!
    Ome Pierre en tante Sandra
    Ja, hier dachten we dat het een jongetje zou worden, maar een meisje is super leuk!
    Groetjes en geniet er nog maar lekker van.
    Familie Megens

• 19 December 2009 - 13:03

Nettie:

Dank je wel voor alle lieve wensen. Helaas kan ik geen foto maken, daar ging Pascal over. Hij zou ze sturen maar waarschijnlijk is hij nog te druk met andere zaken. Ik heb vanmorgen (zaterdag) Silvie gebeld en toen had ze het heel zwaar: veel pijn en niet geslapen. Goed nieuws is dat de Bo oké is, maandag nog een echo en dan mogen ze misschien al naar huis. Het vriest hier streng (15 gr?) dus mijn auto startte niet.
    Geniet van het warme australie!!
    Liefs
    Nettie

• 19 December 2009 - 13:19

Fam Jeurissen:

Ook namens ons van harte proficiat met deze nieuwe wereldbewoonster!

Groetjes,
    Marc

• 19 December 2009 - 14:58

Reinier, Anke Enzo:

Van harte gefeliciteerd met jullie nichtje!! Geniet nog lekker van jullie laatste weekjes vakantie en daarna lekker knuffelen.

Groetjes Reinier, Anke, Fenna en Melle

• 19 December 2009 - 18:53

Twan En Berit:

Hey Pierre en Sandra,

Proficiat met de geboorte van jullie nichtje Bo !

Groetjes van Twan en Berit.

• 19 December 2009 - 20:07

Tjeerd/Paula/Skyler:

Ooohhh, wauw, wat een nieuws!
    Gefeliciteerd met Bo!

• 19 December 2009 - 22:11

Manon En Zo:

Hoi Sandra en Pierre,

Van harte proficiat met jullie nichtje Bo. Geweldig toch?
    Geniet nog lekker van die laatste (vooral warme) weken. Het is hier verrektes koud !!

Liefs,
    Manon en zo

• 20 December 2009 - 04:55

Tante Lucy :

Sandra& Pierre
    Congratulations ,now you
    are aunt & uncle again .
    You wish you were home ,
    But you can spoil her for the rest off your lives ,so enjoy the nice weather,
    Love Tante Lucy xoxo

• 20 December 2009 - 11:55

Ria V. Tilburg:

Van harte gegeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst. Fijn dat het jullie zo goed gaat. Leuke foto's en teksten.
    Geniet er nog maar van. Willie en ik wensen jullie fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling. Groetjes en tot ziens.

• 20 December 2009 - 13:41

Martijn:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie nichtje bo. Geniet nog maar van de zon, hier is alles wit, eerste witte kerst in jaren?

Groeten Martijn en Daniel